LanSoft Kft.

Lansoft - Ilyen egyszerű

A Lansoft

A Lansoft 1992-ben alakult, egy alagsori helyiségben, a mai üzletünktől mindössze 680 méterre. Az eltelt 32 év alatt a Ricoh, DELL, Epson és HP termékek kereskedelmi- és szerviztevékenysége mellett a cég – az alakulás után néhány évvel – rendszerüzemeltetéssel is elkezdett foglalkozni. A 32 éves szakmai múltunk, munkatársaink magas szakmai minősítései és a gyakorlati tevékenységek során eltöltött órák száma már önmagában is garancia a megbízható üzemeltetésre. Ám a legjobb visszajelzés mégis az, hogy a mai napig összesen több, mint 5000 elégedett ügyféllel büszkélkedhetünk. Sok cégnek és vállalkozónak okoz problémát, hogy egyszerűen nem tud megfizetni egy magasan kvalifikált informatikai szakembert. Ezen probléma megoldásában szeretnénk segíteni Önöknek.

Cégünk az alábbi informatikai üzemeltetési szolgáltatásokat ajánlja figyelmébe:

Rendelkezésre állás

Rendelkezésre állási szolgáltatásunkat olyan esetekben érdemes igénybe venni, ha rendszergazdája nem minden esetben áll rendelkezésre, vagy nincs senki, aki megoldaná az informatikai rendszerrel kapcsolatos problémákat.

  • rendelkezésre állás munkanapokon 8.30-17 óráig;
  • kedvező fix havidíj, eseti problémák megoldása;
  • ha lehetséges, távszervizzel azonnali megoldás;
  • 4 vagy 8 órán belüli helyszíni kiszállás;
  • kedvezmények cégünk termékeiből és szolgáltatásaiból.

Teljes körű informatikai üzemeltetés

Teljes körű informatikai üzemeltetési szolgáltatásunkat azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akiknél nem szükséges egy állandó rendszergazda jelenléte, viszont szeretnének egy megbízhatóan működő informatikai rendszert.

  • szerver, munkaállomás, nyomtató, router, hálózat hibáinak elhárítása;
  • rendelkezésre állás munkanapokon 8.30-17 óráig (kibővített is lehetséges);
  • heti/havi rendszeres helyszíni megjelenés;
  • fix havidíj, bármely informatikai probléma megoldása;
  • ha lehetséges, távszervizzel azonnali megoldás;
  • 4 vagy 8 órán belüli helyszíni kiszállás;
  • biztonsági frissítések figyelése, aktuális szervizcsomagok telepítése;
  • vírusvédelmi rendszer nyomon követése;
  • biztonsági mentések állapotának figyelése, lefutásának ellenőrzése;
  • igény esetén a szükséges informatikai eszközök beszerzése, beüzemelése;
  • hardver- és szoftvernyilvántartás vezetés;
  • igény esetén rendszermérnöki konzultáció;
  • kedvezmények cégünk termékeiből és szolgáltatásaiból.

Outsourcing szolgáltatás

Ez valójában egy hosszú távú együttműködést jelent a partnerrel, amely során mindkét fél számára biztosított mind a szakmai és pénzügyi biztonság, mind pedig a tervezhető kötelezettségvállalás. Szolgáltatásunk keretében munkatársunk teljes munkaidejét a partnerünk telephelyén tölti, betegsége és szabadsága idejére megfelelő szintű helyettesítést biztosítunk, illetve magas szintű tudással rendelkező belső munkatársaink, úgynevezett háttér-tudásbázisként segítik munkájukat. Kollégáinkat folyamatosan képezzük, megrendelőink igényeit is figyelembe véve, annak megfelelően, hogy maradéktalanul tudják ellátni a szakmai feladataikat. Hisszük azt, hogy a mai gazdasági körülmények között a cégek optimális működéséhez sokszor elengedhetetlen egy-egy terület kiszervezése. Az informatika egy olyan gyorsan fejlődő iparág, ahol a cégeknek komoly erőfeszítést jelent a technikai újdonságokkal való lépéstartás, és mivel ezt nehéz belső erőforrásból fedezni, így IT egységüket kiszervezik alvállalkozói kézbe, biztosítva annak teljes körű működését és fejlődését.

Új partnereinknek, ügyfeleinknek a fenti indokok alapján szolgáltatásunk minőségét és sokrétűségét kell kiemelnünk. Munkatársaink az első lépéstől – amit a kihelyezendő tevékenység pontos megfogalmazása, a vele kapcsolatos teendők felmérése és az érintett tárgyi és humán erőforrások meghatározása követ – nyújtanak ügyfeleinknek szakmai támogatást a legoptimálisabb működés elérésének érdekében.

Szakszerviz szolgáltatásaink

  • Ricoh garanciális márkaszerviz és garancián túli márkaszerviz

(a Ricoh összes termékének a szervize)

  • Dell garanciális márkaszerviz és garancián túli márkaszerviz

(a Dell összes Magyarországon forgalomba hozott termékének a szervize)

  • Epson garanciális és garancián túli márkaszerviz

(az Epson összes Magyarországon forgalomba hozott termékének a szervize)

  • Hewlett Packard notebook, PC, monitor, nyomtató szerver márkaszervize
  • Lenovo notebook, PC, monitor, nyomtató és szerver márkaszervize
  • Monitorok márkaszervize:

(Acer, Aoc, Apple, Asus, Benq, Cooler Master, Elo, Gaba, Gigabyte, Iyama, Konix,  LG, MSI, Philips, Samsung, Targus)

  • Projektorok márkaszervize:

(Acer, Benq, Nec, Sanyo, Samsung,  Sony, Optoma)

  • Nyomtatók márkaszervize:

(Agfa, Bixolon, Brother, Canon, Citizen, Kyocera, Lexmark, Oki, Xerox, Xiaomi)

  • Szünetmentes tápegységek szervize

(AEG, APC, Cyberpower, Eaton, Huawei, Legrand, Lenovo, Njoy, Powercom, Riello, Smart, Siel, SPS, Xiaomi)

  • A CHS Hungary Kft. által forgalmazott és CHS garancialevéllel rendelkező termékek szervize
  • A CHS Hungary Kft. által forgalmazott termékek 3 napon belüli garanciális problémák kezelése
  • MikroTik rendszerüzemeltetési szolgáltatások: vizsgázott rendszermérnökökkel

Scroll to Top